Monday 18 June 2012

Weekend Outfit

Hallo liebe Leser!
Ich entschuldige mich für meine Abwesenheit in den letzten Tagen. Allerdings habe ich eine guten Grund,weshalb dieser Blog nicht mit neuen Posts gefüttert worden ist, denn die Heimat wurde von mir dieses Wochenende besucht. 
Es ist jedes Mal besonders wieder zu Hause zu sein und es ist (für mich zumindest) das Paradies und der sicherste Ort auf Erden.
Samstag wurde ein bisschen Hamburger Luft geschnuppert.
Das Outfit das ich anhatte war reines zusammenwürfeln von Dingen die ich im Schrank meiner Schwester und meiner Mutter gefunden habe. Vielleicht kennen einige von euch die Vorzüge von zwei weiteren Kleiderschränken. :)

Ich hoffe ihr alle hattet ein schönes Wochenende!

-----------------------

Hello dear readers!
I'm sorry for my absences during the last few day. Actually I do have a very good reason why I didn't feed this blog with new posts, because I went to my parent's house for the weekend.
It's special every single time because (at least for me) my parent's house is paradise and the safest place on earth.
Saturday was spent in Hamburg and for that occasion I took advantage of my sister's and my mum's closet. I guess at least a few of you will know the benefit of two more closets ;)

I hope you all had a lovely weekend!!

xx Sophia



Blouse: H&M/ Bolero: Xanaka/ Pants: Levi's/ Bag and Shoes: Zara/ Rings and Bracelets: H&M/ Watch: Maurice Lacoix

3 comments:

  1. you look amaze!!

    xx
    meinmode.blogspot.de

    ReplyDelete
  2. I enjoy going home too! Unfortunately, I can not wear my mom or sister's clothes... but I do raid their jewelry!! Lovely post! :)

    http://lillatinafashionista.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comments!